BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sobota, 12 stycznia 2013

Studniówka 2013

 Dziś ma studniówkę moja chrześnica. Ola jest córką mojej przyjaciółki z liceum .
Siedziałyśmy razem w trzeciej ławce od ściany przez cztery lata . Znamy się od szkoły podstawowej .
Łączyły nas sekrety , tajemnice ,plotki .Czytałyśmy te same książki , słuchałyśmy tej samej muzyki .
Złościłyśmy się na siebie , obrażałyśmy ,przepraszałyśmy i wisiałyśmy na telefonie (dosłownie) -godzinami .
Przypadek sprawił,że mieszkamy w dwu różnych wsiach ale dzieli nas tylko jedna ulica .
Nasza studniówka była 29 lat temu w 1984 r.
Pamiętam dokładnie jak byłam ubrana : biała bluzka z żabocikiem(dom towarowy CENTRAL i granatowa aksamitna spódnica (uszyta przez krawcową ) .
Żadnego makijażu - sama natura .
 Na zdjęciu ja ( włoski z loczkami ) z Izą (krótka fryzurka ) .
Przebojem  studniówki był utwór I LIKE CHOPIN w wykonaniu Gazebo .
Nie przypominam sobie aby była orkiestra . Wydaje mi się , że była to dyskoteka . Po pierwszym kieliszku szampana szalałyśmy na parkiecie przy  Modern Talking (You're My Heart, You're My Soul) , Lady Pank(Mniej niż zero ) i innych przebojach .



1 komentarz:

  1. To jestem twoją rówieśnicą, bo moja studniówka też była w 1984 roku :-)

    OdpowiedzUsuń