BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

poniedziałek, 23 lipca 2012

Historia pewnej znajomości .

Prezent od Cioci dla siostrzenicy .
Tematyka ,w ścisłym sekrecie, została uzgodniona podczas rozmów z mamą pani młodej .Ja dodałam jeszcze łódeczkę ze ślicznego zaproszenia oraz parę młodych .
Taki oto tajny list przyszedł do mnie jako zamówienie .

1. miejsce poznania - wydział pielęgniarstwa na Akademii Ekonomiczno- Humanistycznej 
2. miejsce spotkań -  klub Łódź Kaliska
3.Bory Tucholskie- wspólny wyjazd
4. grecki Rodos - wspólny wyjazd
5. Denver Dinozaur z bajki o dinozaurach (sprawdzałam, dostępny w internecie)- tak mówi na NIEGO (w pewnych okolicznościach ????)
6.Mort - ta wiewiórko -lemur z  bajki o pingwinach( też dostępny w internecie)- tak mówi do Niej ((w pewnych okolicznościach ????) 
 7. osiołek z Młocin- zwierzę, które odwiedzali i karmili w jakimś parku, ponieważ jest to miejsce zaręczyn może mieć w pysku pierścinek (?????) 
8.Basset Stefan - ulubieniec rodziny

Mam nadzieję ,że prezent cieszył oczy , rozbawił i był przyczyną do wspomnień .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz