BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sobota, 26 listopada 2011

Taka jest KASIA

 Całą Kasię wymalowałam na babeczkach
 Gdy się poznałyśmy była jeszcze studentką stomatologii ,teraz najmilszą panią doktor .
Dla nas jest  pogotowiem weterynaryjnym (dzięki za pomoc przy zwierzakach),nagłą pomocą medyczną ,
oraz domowym dentystą (dzięki za wyrwane Basi mleczaki ).
 Lubi książki i pasjonuje się sztuką .
 Ceni elegancję lubi odważne zmiany  (zazdroszczę, mnie tego brakuje ).
Eleganckie torebki perfumy i kosmetyki to prezenty, którymi rozpieszczają ją najbliżsi .
 Lato -tak , zima -stanowczo nie.
 Pamiętam wspaniałe wspólne  wakacje w Portugalii i mam nadzieję, iż twoje'' pierwsze narty ''będą również tak udane .Może nie będzie ukochanego morza ,ale leżaki i słońce gwarantuję .

Wszystkiego najlepszego od nas wszystkich
    Monika ,Zbyszek ,Gosia ,Asia ,Basia 

3 komentarze:

  1. Cudne życzenia:))) Takie dokładnie dla tej i tylko tej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zęby tak realistyczne, ze aż mnie SZCZENA BOLI...
    ale, na myśl że w nich pogrzebie Dr.Kasia, gęba sama się śmieje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te rzeczy wyglądają jak prawdziwe! Czekam na więcej takich postów, oby tak dalej bo strasznie mi się podoba to co robisz, oraz Twoje poświęcenie dla bloga :)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w baner sheinside? Z góry za wszystko DZIĘKUJĘ!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń