BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

niedziela, 3 lipca 2011

SERCE I ROZUM



     Gdy usłyszałam , że tematem tortu ma być SERCE I ROZUM to pomyślałam o powieści Jane Austen ,,Rozważna i romantyczna ''.Zaczęłam więc planować  kwiatki ,serduszka,motylki i takie tam podobne .
Chciałam z córkami przekonsultować pomysł ,a tu klapa, nawet najmłodsza wiedziała ,że to postaci z reklamy, a nie jakiś tam XIX-wieczny romans .
Pokazały na obrazku i już było wszystko jasne !

Właśnie otrzymałam miłą informację ,że tort został pochłonięty do ostatniego okruszka , serce zjedzone z butami ,ą po rozumie nie zostały nawet okulary .

4 komentarze:

  1. niezłe :)
    http://niebieskapistacja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. No oczywiście, nawet niemowlak wie, kto to Serce i Rozum... aczkolwiek trochę Rozum za ciemny wyszedł :P

    Oto zaś moje nowe różyczki: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=199645370086091&set=a.197089320341696.64333.182928081757820&type=1&ref=nf

    Aczkolwiek Moniu (bo przecież miałem nie pisać na 'Pani'), jeśli nie masz konta na fejsie, to chyba nie obczaisz... :( ale jutro wstawię na photobloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dostałam informację, że wszyscy byli nim zachwyceni - smakował, podobał się i byli chętni za zjedzenie serca i rozumu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny ;D sama chciałabym taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń